Hej!
Mats heter jag och bor i Onsala tillsammans med min fru Maria och våra barn Viktor, Ellinor och Ulrika. Jag har kört motorcykel sedan 1979 då jag köpte min Honda Gold Wing Gl 1000 -76 som jag sedan blivit trogen. Man kan säga att den har blivit en kär gammal vän och vi har hunnit med några mil i Sverige och Europa!
UPPDATERING:
Kunde inte ta bort min gamla Winge, men måste uppdatera MC-parken. Den gamla Wingen såldes till Norge 2013 efter att ett lager (troligen vevstakslager) börjat ge sig och jag kände inte att jag hade tid o ork att plocka isär helat motorn.
En begagnad Honda CB 1300 SA införskaffades då jag kände lust att köra något lite sportigare. En härlig maskin! Men, så kom sonen och blev sugen på en likadan när han på hösten fick ”tung behörighet”. Vi beslöt då att sälja hans ”mellanklass” och köpa en Winge igen, en begagnad Gl 1500 -99:a införskaffades. Så nu ”delar” vi på en för lite sportigare dagsturer och en för lite bekvämare långfärder.
Den mesta tiden ägnar jag åt familjen och huset som vi snickrat på i många år nu. Förutom MC-intresset gillar jag båtliv, musik och att resa.
I Skyriders har jag hittat en härlig kombination av trevliga människor, tro och MC-åkning !
Vi träffas ute i cyberspace. Men de tgår inte upp emot verkligheten! Du själv bidrar till goda stunder när vi bl. a. ses i Skyriders, vilket vi kan glädjas över. Vännen Joachim
Kul att du trivs med oss. Vi gillar dej med. Hoppas vi får många trevliga mil tillsammans. /Stefan