Då har vi haft årets sista cafékväll. Jag vågar påstå att det blev en mycket trevlig och lyckad kväll, inte minst tack vare Carins goda fika.
Tre representanter från MC-veteranerna i Kungsbacka gästade vårat café och berättade om klubben, dess historia och verksamhet. Det var en gedigen kunskap om motorcyklar som förmedlades av dessa trevliga ”veteraner”. Vi fick lära oss en hel del och förstod att de representerade en aktiv klubb med många medlemmar. Mycket trevligt och uppskattat!
Ser fram emot fortsatt utbyte med dessa ”veteraner”!
Mats
Jag lovar Samuel, Jag tar badbyxor med för säkerhets skull. Vill ju inte skrämma barnen!! Efter Jul/ nyår blir bra. Då kanske man kan rulla sig i snön om det är vitt på marken.
Gooood revival…Ja, du… Skulle allt vara gôtt att uppleva ”gamla minnen” i tunnan! Klart vi måste försöka fixa ett rendesvous…
Ja det ska bli gött med ett bad, jag tänkte om det blir lite kallare och gärna snö så
ska vi ta ett dopp de som vill och basta lite men det är väl bäst att vänta till
nästa år alla har väl fullt upp nu
// Samuel
Så gött Samuel!!! Har du värmt upp badtunnan? För du tar dig väl ett bad på Julafton!Nä nu e de tid för 3:e mot Linköping. Ha det gottPeter
Hej nu kommer jag in på forumet igen tack Leffe (om du gjort någon har blivit utkastad i två månader) var på julbord i kalv?? försökte hinna till cafét men det gick inte hade varit trevligt att prata med veteranerna vi får sikta på nästa träff // Samuel