Hej på er!
I helgen var det många härliga bikers från ett flertal klubbar som gjorde helgen minnesvärd för 32 ungdommar från Ukraina. Jag själv var med förra året och även i år fick jag privilegiet att få köra hoj med dessa barn. En underbar och gripande upplevelse faktiskt. I år var jag ensam från Skyriders men hoppas att fler från oss kommer med nästa år.
På bilden är det en tjej som åkte med mig. Hon hade aldrig varit nära en mc förut….
Hon tyckte det var häftigt att få åka.
Barnen får åka med en lugn tur på ca fyra mil, och det var lagom.
Efter detta blev vi bjudna på middag och lite uppträdande från barnen.
/Peter
Gott Peter att du tog dig tid. Dock en känga till arrangören. Hur kan man va så korkad så man lägger foografering och avfärd 08.45 om man vill ha deltagare från andra delar av landet . Vem går upp kl. 4-5 på morgonen och kör till Värnamotrakten? Om de lagt starten lite senare så hade säkert flera kommit, jag själv inkluderad.
Peter
Vad bra att du ställde upp på detta. Det är något som i vart fall jag missat. Förstår att det krockade med Pilgrimsrallyt, som vi planerat den här helgen (som jag heller inte kunde vara med på, då vi var bjudna på bröllop). Något vi kanske skulle planera in och prioritera till nästa år.Mats