Återigen en mycket lyckad träff i Rydaholm. Förutom oss i Skyriders, Mats, Peter o Eveline och mig själv så var det ca 1000 pers och 600 hojar som mötte upp. Extra roligt att se så många kristna bikers. Roul och Benny från Bikerchurch va där och Roul talade på scenen. Jag fick min del genom förbön av Roul o Mats vilket kändes mycket stärkande. Givetvis var det väldigt fin mc-körning både dit o hem. I Smålandsstenar sammanstrålade vi med ett gott gäng ledda av Peter. Många fina samtal och ord med både kända och okända.
Det hade säkert vart fint att vara i Göteborg också men man kan ju inte dela på sig… eller hur, Peter N. Det är ju faktiskt bra att vi kan dela upp oss på olika arrangemang när det nu infaller på samma dag. Men vi kunde ju varit många fler på båda ställena.
Frid! Stefan H.
Trevligt Stefan, hade gärna varit där med men som du säger, kloning går inte så bra. som du också konstaterar och det är et jag vil ha fram, vi kunde varit fler på båda ställena. Nåväl, jag skall gå med i Frälsningsarmén så jag få lov att bära deras mycket prydliga ryggmärke.
Peter